5 ایده درخشان برای کمک به درخشش محتوا و بازاریابی شما در سال 2025

یک جرقه می تواند آتش خلاقانه را شعله ور کند.

یک جرقه می تواند یک لحظه روشن شود.

هفته گذشته، وقتی ایده های جدید ریشه دوانید، دیدم که درخشش های نور به درخششی واقعی در چهره هزاران شرکت کننده در دنیای بازاریابی محتوا تبدیل شده است.

شور و شوق ابراز شده در سن دیگو با توجه به احساس کلی “مه” در مورد محتوا و استراتژی های بازاریابی آنها که آخرین تحقیقات ما در اوایل امسال شناسایی کرد، به ویژه مورد استقبال قرار گرفت.

در CMI، ما ایده های خوب را کنترل نمی کنیم. من برخی از نکات برجسته مرحله اصلی را در اینجا به اشتراک خواهم گذاشت. و ما در طول سال از جلسات دیگر نکات مهم دیگری خواهیم داشت. (البته، اگر نمی توانید صبر کنید، همیشه می توانید یک کارت دیجیتال بگیرید و جلسات را در صورت درخواست تماشا کنید.)

امیدوارم این ایده‌ها اشتیاق شما را برای پیروی از فراخوان رابرت رز، مشاور ارشد استراتژیک CMI ایجاد کند. کاری انجام بده (پررنگ، بزرگ یا درخشان) با محتوا و استراتژی های بازاریابی شما.

1. برانگیختن تحسین و تقاضا

داستان آکادمیک دیگری نیز صحنه اصلی را روشن کرد: داستان R. Ethan Braden، معاون رئیس و مدیر بازاریابی و ارتباطات در دانشگاه A&M تگزاس و بازاریاب محتوای B2C سال 2023.

R. Ethan Braden با یک سوئیت سیاه و یک پیراهن دکمه دار سفید روی صحنه ایستاده است. اسلاید در پس زمینه می گوید "سلام!"

اواخر سال گذشته، اتان دانشگاه پردو را ، کرد تا به تگزاس A&M بپیوندد، جایی که او ریاست برنامه های محتوا و بازاریابی برنده جوایز را بر عهده داشت.

در پردیس A&M تگزاس، او این شعار حک شده در سنگ را مشاهده کرد:

از بیرون، شما نمی توانید آن را درک کنید. از درون، ما نمی توانیم آن را توضیح دهیم.

با این حال، این ماموریت اتان بود: تاریخچه و داستان های تگزاس A&M را به دنیای خارج به گونه ای تعریف کند که از رقبا متمایز باشد (4000 موسسه آموزش عالی دیگر).

او جرقه پاسخ به این اتهام را در فعل «طلسم» یافت. اگرچه این به نظر یک فلسفه دیزنی است، اتان این تعریف را ترجیح می دهد: برانگیختن و جلب تحسین و تقاضا برای چیزی.

چگونه برند شما می تواند به این امر دست یابد؟

اتان چهار اصل را توصیف می کند که برند شما را قابل توجه می کند (یا باید بگویم “قابل توجه”؟):

  • برندهای بزرگ نشان دهنده چیزی و کسی هستند. ایتان از پاتاگونیا، نایک و ولوو به عنوان نمونه های برجسته یاد کرد. دفاع از چیزی یا شخصی ممکن است مخاطب را جذب کند، اما اغلب مخاطبان بالقوه را نیز دفع می کند. تصمیم بگیرید که برای چه چیزی و چه کسی دفاع می کنید.
  • مارک های بزرگ نتایج را ارائه می دهند، نه ویژگی ها. من از جمله ای که اتان با تونی آیوز به اشتراک گذاشت دوست داشتم: «مسکن باشید، نه یک ویتامین». » او توضیح داد که اگرچه افراد باید روزانه ویتامین ها را مصرف کنند، اما اغلب این کار را نمی کنند زیرا فواید آن را نمی بینند. با این حال، مردم از داروهای مسکن استفاده می کنند، زیرا آنها یک مشکل را در لحظه حل می کنند. درس؟ اکنون چیزی را که مخاطب نیاز دارد یا می خواهد ارائه دهید. مشخص کنید که برند شما چه نتیجه ای برای آنها به ارمغان می آورد.
  • برندهای بزرگ بر اساس احساسات هستند نه واقعیت ها. حسادت، احترام، شرم، ترس، تسکین و دلتنگی تنها برخی از واکنش هایی هستند که برند شما می تواند برانگیزد. ایتان این مشاهدات را از ست گودین به اشتراک گذاشت (که برای من مکاشفه بود): نمی‌دانم کسی تا به حال خالکوبی سوزوکی کرده است یا خیر، اما میلیون‌ها نفر برای خالکوبی هارلی دیویدسون روی بدن خود پول می‌دهند. چگونه از احساسات برای ایجاد یک مخاطب خوشحال استفاده می کنید؟
  • برندهای بزرگ داستان های زیبا بگو. چه داستان هایی تعریف می کنید؟
  وبلاگ میهن وب هاست نکات کلیدی برای استراتژی بازاریابی در پینترست

2. کارایی همه چیز نیست

آن هندلی، یکی از سخنرانان اصلی مورد علاقه در حال بازگشت، ناامید نشد. با موضوعی که به همه شرکت کنندگان مربوط می شد علاقه عمومی را برانگیخت: تأثیر هوش مصنوعی مولد. Ann از فضایل کارآمدی هوش مصنوعی تمجید کرد. اما او همچنین این سوال را مطرح کرد که آیا کارایی باید همیشه هدف باشد.

آن هندلی عینک مشکی و کت و شلوار بورگوندی متالیک به تماشاگران می‌زند. اسلاید در پس زمینه می گوید "یک کمک کوچک از Gemini."

پاسخ آن یک نه قاطع است. او ارزش را در ناکارآمدی می بیند: کاهش سرعت می تواند به شما اجازه دهد تا در مورد محتوایی که ایجاد می کنید متفاوت فکر کنید.

آن می‌گوید: پرورش پروژه‌های با رشد بالا با تأثیر پایدار به معنای دیگری برای ASAP نیاز دارد: کند تا حد امکان او حتی یک کلمه برای آن ابداع کرد و کندی و زمان‌بندی را با “کم ، سرعت” ترکیب کرد.

3. به دنبال درخشش باشید

ست استفنز دیویدویتز، نویسنده کتاب همه دروغ می گویند و به دل خود اعتماد نکنید، به همه ما یادآوری کرد که تا زمانی که دوباره تلاش کنید جرقه شعله ور نشود اشکالی ندارد.

ست استفنز دیویدویتز با کت و شلوار خاکستری و صورتی دکمه دار روی صحنه ایستاده است. پشت لوگوی Content Marketing World 2024 است.

او داستان جف سدر، مشاور ، دوانی اصیل را نقل کرد. جف می‌خواست یک استراتژی مبتنی بر داده اتخاذ کند تا تعیین کند کدام ،‌ها برندگان بزرگ خواهند بود. او شروع به مطالعه اندازه سوراخ های بینی ، های برنده کرد، اما این جرقه نور قابل توجهی را روشن نکرد. جف روی چندین ایده از جمله اندازه مدفوع ، کار کرد که همه آنها شکست خوردند. اما بالاخره یکی را پیدا کرد که شعله ور شد: اندازه بطن چپ قلب ،. و این کشف به او کمک کرد تا آتش سوزی در پیست مسابقه را پیش بینی کند – فاروآ آمریکایی، ، که در سال 2015 برنده نادر تاج سه گانه شد.

  چگونه یک استراتژی ویدیویی برای امروز و فردا ایجاد کنیم

ست داستان دیگری را به اشتراک گذاشت تا نشان دهد چگونه داده ها می توانند موفقیت آتی محتوا و برنامه های بازاریابی شما را ایجاد کنند. فقط مطمئن شوید که کل داستان را دریافت کرده اید. برای مثال، لایک و فالو ، در شبکه‌های اجتماعی لزوماً نشانه‌ای از علاقه به خرید نیست. ست از مقایسه ای بین The Atlantic و National Enquirer استفاده کرد. در فیس بوک، ماهنامه آتلانتیک 45 برابر بیشتر از National Enquirer دنبال کننده دارد. با این حال، National Enquirer سه برابر بیشتر از این نسخه به فروش می رسد.

4. محتوا را به روش صحیح ارائه دهید

در یک نقطه، یک ابتکار محتوای Salesforce به رهبری ملیسا لئو در یک لیست “گرم” قرار گرفت – و نه نوع خوب.

ملیسا لیو با لباس سبز و عینک روی صحنه ایستاده است.

اما شکست اولیه آن برنامه جرقه ای بود که ملیسا و تیمش را وادار کرد تا برای ایجاد یک برنامه بهتر تلاش کنند. آنها تصمیم گرفتند Salesblazer را ایجاد کنند که به عنوان پروژه بازاریابی محتوا در سال 2024 شناخته شد.

چگونه؟ آنها به اصول بازاریابی محتوا بازگشتند: کمک به مخاطبان برای حل مشکلات خود در کانالی که می خواهند از آن استفاده کنند. (من شما را تشویق می کنم که داستان مفصل کاری که آنها انجام دادند را بخوانید.)

5. ایجاد شادی، حرفه ای و شخصی

شبنم مقرابی، نویسنده کتاب مهار قدرت شادی برای بالا بردن و الهام بخشیدن، جرقه ای را در بینندگان بسیاری برانگیخت.

شبنم مقرابی با لباس سرمه ای و صورتی گلدار روی صحنه ایستاده است. اسلاید در پس زمینه می گوید "اهداف انگیزشی و نیت ماموریت شخصی دلیل

او با راین ویلسون (از شهرت The Office) شرکت Soul Pancake را تأسیس کرد، یک شرکت محتوا محور که هدف آن ارتقاء و معنا بخشیدن به تجربه انسانی از طریق ایجاد شادی بیشتر بود.

  آیا ما به سمت آینده محتوا و بازاریابی عقب می رویم؟

شبنم گفت که استرس و اضطراب آنقدر از زندگی حرفه ای و شخصی افراد را اشغال می کند که انتخاب عمدی شادی یک اقدام عصیانگر است. و او همچنین با یک جعبه ابزار در مورد نحوه انجام آن آماده شد:

  • قدردانی خود را ابراز کنید: قدردانی و قدردانی از دیگران گلوله نقره ای است. شبنم می گوید قدردانی فقط مربوط به گیرنده نیست. همچنین تأثیر عمیقی بر مغز اهداکنندگان دارد.
  • بدانید چرا: کاری که انجام می دهید کمتر از اینکه چرا آن را انجام می دهید اهمیت دارد. شبنم برای کشف چرایی خود، چارچوب هفت سطحی چرایی را پیشنهاد می کند. هر بار که به سؤال پاسخ می دهید، به بذر اصلی حقیقت نزدیک می شوید. به عنوان مثال، ممکن است ابتدا بگویید که رعایت یک ضرب الاجل در محل کار مهم است زیرا می خواهید کارگر خوبی باشید. اما مدام بپرسید چرا، و ممکن است در نهایت نشان دهید که به این دلیل است که می خواهید فرزندانتان به شما افتخار کنند.
  • یک جامعه بسازید. بله، افشای خود می تواند ناراحت کننده باشد. اما آسیب پذیری کلید روابط خوب و ایجاد اعتماد است. شما چطور؟ بپیوندید. خودتان را معرفی کنید. بمان.

شبنم با به اشتراک گذاشتن مراحل پایانی شورش از طریق شادی به پایان رسید: از کوچک شروع کنید. همین امروز شروع کنید.

شما مجبور نیستید بزرگ شوید، اما باید شروع کنید.

امروز چه جرقه کوچکی روشن خواهید کرد؟ و چگونه آن را در محتوا و برنامه های بازاریابی خود می درخشید؟

به گفتگو در Content Marketing World در لینکدین یا در گروه Content Marketing World Slack بپیوندید تا به ما اطلاع دهید.

در ضمن، من از این سخنرانان باورنکردنی و جامعه خارق العاده Content Marketing World تشکر می کنم. امیدوارم سال آینده شما را ببینم!

من نتوانستم شرکت کنم دنیای بازاریابی محتوا امسال حضوری؟ برای پاس دیجیتال ثبت نام کنید برای دسترسی به موارد ضبط شده جلسه درخواستی رویداد زنده تا 31 ژانویه 2025. از کد تبلیغاتی BLOG100 برای صرفه جویی 100 دلاری استفاده کنید.

مطالب مرتبط دستچین شده:

تصویر روی جلد توسط جوزف کالینوفسکی/موسسه بازاریابی محتوا

منبع: https://contentmarketinginstitute.com/articles/bright-ideas-content-marketing-world/