چالش گروه تمرکز برای ایده های جسورانه

ما قصد داریم هر سال تعطیلاتی داشته باشیم که در آن بچه‌ها در هر سنی بدون همراه خانه به خانه می‌روند و برای آب نبات التماس می‌کنند، و بزرگسالان لباس‌های گران قیمت و آشکار می‌پوشند و مست می‌شوند. آیا احتمال دارد شرکت کنید؟

این واقعاً سؤال مفیدی نیست. (بله، هالووین بسیار احمقانه است، اما به وضوح محبوب است).

به‌جای گروه‌های متمرکز، سازندگان تأیید می‌کنند. آنها به دنبال این هستند که چگونه افرادی که امیدوارند با آنها درگیر شوند و به آنها خدمت کنند، قبلاً خارشی را که امیدوار بودند برطرف کنند، برطرف کرده اند. آنها به جای تاکتیک ها یا ترجیحات به دنبال احساسات ابراز شده و نیازهای برآورده شده هستند.

تغییر فرهنگی تدریجی است، اما با یک جهش رو به جلو شروع می شود، نه یک گروه متمرکز.

PS فردا جلسه جهانی برای استراتژی است. جزئیات اینجاست. اگر شرکت می‌کنید، ویدیو و درخواست‌ها را اینجا پیدا خواهید کرد. نیازی نیست به آینده نگاه کنید، فقط آن را بیاورید. با تشکر.

منبع: https://seths.blog/2024/10/the-challenge-of-focus-groups-for-ideas/

  قوانین بازاریابی چطور شکل گرفت ؟