قسمت های سخت (و قسمت های مهم)

سخت ترین کارهای روز می تواند مالیات باشد. این در مورد بلند ، بارهای سنگین است. موارد اضطراری وجود دارد. کار خطرناک خطرات زیاد است و کار می تواند دشوار باشد.

کارهای مهمی که هر روز انجام می دهید برای شخص دیگری مفید است. این چیزی است که شما برای انجام آن پول می گیرید: حل مشکل مشتری.

یک مثال ساده:

کلید راه اندازی یک کسب و کار موفق چاشنی این است که برای سس کچاپ خود فضای قفسه ای تهیه کنید، آن را تبلیغ کنید تا مردم مشتاق خرید آن باشند و به قول هایی که به توزیع کنندگان و مشتریان می دهید عمل کنید.

سخت ترین قسمت ممکن است درست ، سس کچاپ باشد. بخار، گرما، اجسام سنگین، زنجیره تامین…

ما نمی‌توانیم این تجارت را بدون جنبه‌های دشوار اداره کنیم، اما این بدان معنا نیست که باید خودمان این کار را انجام دهیم.

واقعیت این است که افراد دیگری هستند که می توانید از آنها سس کچاپ بخرید. و همچنین می‌توانید با گنجاندن محصولاتی که تولید آسان‌تر، اما به همان اندازه برای مشتریانتان مفید هستند، پیشنهاد خود را گسترش دهید. بخش مهم به نظر خطرناک می رسد. ما می توانیم از آن بترسیم. این ممکن است به کار عاطفی نیاز داشته باشد. اما این همان قسمت سخت آن نیست.

علامت اعتماد مهم است. کالاها مشکل هستند.

وقتی خودمان را متقاعد می‌کنیم که قسمت سخت آن نیز مهم است، احتمال کمی وجود دارد که حقیقت را پیدا کرده‌ایم، اما این احتمال وجود دارد که تله‌ای گذاشته‌ایم که ما را گیر بیاورد.

  تعیین نقش هوش مصنوعی در بازاریابی

اگر فهمیده اید که چگونه یک کار مهم را انجام دهید، آن را با متعهد شدن به انجام کارهای دشوار هدر ندهید.

منبع: https://seths.blog/2024/08/the-hard-parts-and-the-important-parts/