این هفته، هزاران بازاریاب محتوا از سراسر جهان به سن دیگو سرازیر شدند تا این تمرین محبوب را جشن بگیرند، چیزهای زیادی بیاموزند و همچنین کمی سرگرم شوند.
بله، Content Marketing World 2024 بود، و ما از اینکه توانستیم با تعداد زیادی از اعضای جدید و بازگشته انجمن ارتباط برقرار کنیم، هیجان زده هستیم.
پس از خروج رابرت رز، مشاور ارشد استراتژیک CMI، از او خواستیم تا بینش خود را در مورد رویدادی که توسط موسسه بازاریابی محتوا برگزار شده بود، ارائه دهد.
دیدگاه او را بخوانید یا این ویدیو را از خود رویداد تماشا کنید:
همه در مورد چه چیزی صحبت می کنند؟
تجربه من در دنیای بازاریابی محتوایی با انجمن اجرایی آغاز شد. مدیران ارشد گرد هم آمدند تا در مورد محتوا و مسائل بازاریابی که آنها را در شب بیدار نگه می دارد، بحث کنند.
البته در مورد هوش مصنوعی صحبت کردیم. اکثر شرکت ها هنوز در حال آزمایش هستند، اما تعداد کمی از آنها روشی ساختاریافته برای به کارگیری این فناوری جدید مخرب را اتخاذ کرده اند.
ما همچنین در مورد نقش در حال تحول بازاریابی در سازمان و سایر روندهای جذاب، از جمله نقش رو به رشد محتوا و علم داده بحث کردیم. ما با بحث در مورد حفظ استعداد در یک محیط استخدام چالش برانگیز به پایان رسیدیم.
همه اینها و کنفرانس اصلی حتی شروع نشده بود.
در سخنرانی صبح روز سه شنبه، اتان برادن، معاون رئیس جمهور و مدیر بازاریابی و ارتباطات دانشگاه A&M تگزاس، در مورد نیاز به ایجاد احساسات و احساسات صحبت کرد. زمان بازگشت به تمرین توسعه برندهای بزرگ. او می گوید که برندهای بزرگ فقط اتفاق نمی افتد. آنها به اطلاعات، داستانها و موقعیتیابی نیاز دارند – و همه این موارد زمان میبرد.
آن هندلی فوقالعاده درباره «کاهش سرعت» صحبت کرد، ایده کاهش سرعت برای بازگرداندن خلاقیت با تأثیر بالا به بازاریابی. او همچنین از فکر ، به انسان ها دفاع می کرد.
و البته نمی توانم ارائه پایانی با عیسی رائه را کنار بگذارم. خالق محتوای باورنکردنی، بازیگر، نویسنده و کارآفرین با مصاحبه کننده آیشا هریس، یکی از مجریان برنامه Pop Culture Hour در NPR صحبت کرد و به سوالات حضار پاسخ داد. این مکالمه فرآیند خلاقانه و پروژههای او (از جمله نقش بازاریابی) و شرکتهای رسانهای او، HOORAE را که محتوایی را تولید میکند که مرزها را در داستانگویی و بازنمایی در همه رسانهها میشکند، و Ensemble که خالقان و تأثیرگذاران مختلف را با مارکهایی که میخواهند مرتبط میسازد، بررسی کرد. به مخاطبان خود برسند.
از حد متوسط فراتر برویم
در طول سخنرانی و کارگاه خود، در مورد وضعیت محتوا و بازاریابی در سال 2024 بحث کردم. یک مطالعه اخیر CMI نشان داد که 58٪ از بازاریابان معتقدند که کار ما در حد متوسط موفقیت دارد – این یک نوع متوسط است.
چرا این اتفاق می افتد؟
من بسیاری از بازاریابان را می بینم که در حلقه دائمی ابزارهایی برای کارآمدتر ، کارها گیر کرده اند و در نتیجه جرقه خلاقیت خود را از دست می دهند.
ما بازاریابی را موثرتر می کنیم. اما ما آن را نیز کمتر شاد می کنیم.
من Content Marketing World 2024 را با یک آرزو برای سال آینده به پایان رساندم: امیدوارم کارهای DIY بی پایان را متوقف کنید و شروع به انجام کاری کنید. شروع به خلق لحظات خلاقانه عالی کنید. استرس بر استراتژی برای فرآیند خلاقیت زمان بگذارید. با کار کند مقابله کنید.
این گونه است که انسانیت دوباره ظاهر می شود و استراتژی بازاریابی شما را متمایز می کند.
نکات بیشتر از بلندگوهای CMWORLD:
تصویر روی جلد توسط جوزف کالینوفسکی/موسسه بازاریابی محتوا
منبع: https://contentmarketinginstitute.com/articles/stop-accepting-average-marketing/