به نظر می رسد که Semrush به توصیه CMI توجه کرده است که بهترین راه برای راه اندازی یک پلت فرم بازاریابی محتوا، به دست آوردن آن است.
ارائهدهنده نرمافزار موتور جستجو، Third Door Media را خریداری کرده است که مالک و دارای املاکی از جمله Search Engine Land، MarTech، Search Marketing Expo و Digital Marketing Depot است.
خرید شرکت انتشارات و رویدادهای دیجیتال توسط سمروش یکی از مهمترین خریدهای محتوا در مدتی است. بنابراین ما از مشاور ارشد استراتژیک CMI، رابرت رز، نظر او را جویا شدیم. برای شنیدن دیدگاه او به خواندن یا تماشای این ویدیو ادامه دهید:
Semrush گرایش ضعیف به رسانه های متعلق به خود را کاهش می دهد
در بازاریابی مدرن، این راه درستی است.
در طول سال گذشته، من شاهد کاهش در راه اندازی املاک رسانه های متعلق به آن بوده ام. کاهش ترافیک جستجوی ارگانیک، رقابت رسانههای اجتماعی برای چشمها، و باغهای دیواری بزرگتر، برندها را از پذیرش ایده کلاسیک بازاریابی به عنوان ناشر منصرف کرده است.
از قضا، یک شرکت سئو متوجه شده است – یا حداقل یک شرط بندی بزرگ انجام داده است – که نبرد برای مالکیت رسانه پایان نیافته است.
خیلی وقتها پیش نمیآید که من به خط حافظه میروم، اما Third Door Media یکی از معتبرترین شرکتهای رسانه دیجیتال مارکتینگ است که هرگز نامی از آن نشنیدهاید. در آغاز قرن بیست و یکم، بازاریابان از تغییرات مخرب در این چیز جدید به نام جستجوی اینترنتی به خود می پیچیدند.
دنی سالیوان یک مرد فوق العاده باهوش در این تجارت بود. او شرکتی به نام Search Engine Watch را راه اندازی کرد و بعداً رویدادی به نام Search Engine Strategies را اضافه کرد که من در نوامبر 1999 به عنوان یک مشاور استراتژی پیچیده اینترنتی در آن شرکت کردم. این زمانی بود که برای اولین بار یک استارتاپ کوچک را دیدم که با نامی خنده دار به نام گوگل در حال نمایشگاه بود.
به هر حال، پنج سال بعد، دنی و کریس الول نشریه دیگری به نام Search Engine Land را راه اندازی کردند و رویدادی به نام نمایشگاه موتور جستجو راه اندازی کردند.
در سال 2006، رسانه درب سوم تأسیس شد و در دو دهه گذشته بی سر و صدا محتوا و رویدادهای با کیفیت را ارائه می دهد. در طول راه، او Martech.org و یک رویداد فناوری بازاریابی مرتبط را راه اندازی کرد و حتی اسکات برینکر و چشم انداز MarTech او را درگیر کرد.
و اکنون Semrush، شرکت نرم افزار بازاریابی موتورهای جستجو، همه چیز را در اختیار دارد. در این اطلاعیه، اندرو واردن، مدیر عامل شرکت Semrush، گفت که این خرید “بخشی از تعهد ما به الهام بخشیدن و تجهیز نسل فعلی و آینده بازاریابان دیجیتال به دانش لازم برای موفقیت در یک چشم انداز رو به رشد است. رقابتی تر.”
جدا از یک نقل قول با دقت بیان شده و توسط روابط عمومی ایجاد شده، SEMrush یک قطعه رسانه ای متعلق به بازاریابی محتوا را اجرا کرد. در یک لحظه، اکنون به داده های شخص اول از مخاطبان فوق العاده ارزشمندی که عاشق محتوای ایجاد شده توسط ویژگی های رسانه درب ثالث هستند، دسترسی دارد.
Semrush همچنین چندین رویداد داخلی مشتری را ادغام می کند و بلافاصله یک پلت فرم Salesforce Dreamforce را به مجموعه بازاریابی محتوای خود اضافه می کند.
سال 2025 داستان بزرگتر و علاقه دوباره ای را به همراه خواهد داشت
با توجه به اینکه Semrush یک شرکت سهامی عام است، انتظار دارم در سه ماهه آینده اطلاعات بیشتری در مورد نحوه حسابرسی این خرید جدید که در حال حاضر یک پلت فرم درآمدزا است، فاش شود. این یک استراتژی بازاریابی کوتاه مدت بالقوه سودآور است.
یک تبریک بزرگ به تیم سمروش و رسانه درب سوم. این یک وضعیت برد-برد است، به خصوص برای چنین برندهای معتبر محتوایی که اکنون تحت مدیریت Semrush هستند.
تنها هشدار من: گول نخورید. اکتساب ها می توانند مشکل ساز باشند. از دست دادن اعتمادی که این نشریات در طول سال ها ایجاد کرده اند آسان است.
من مشتاقانه منتظر دیدن این مطالعه موردی بلادرنگ هستم. امیدوارم تیم استراتژی Semrush آن چیزی را که من احساس میکنم احساس کند: داشتن و ایجاد مجموعهای از داراییهای تحت مالکیت روندی است که در سال 2025 بازمیگردد. من در حال حاضر پروژههای جدید و هیجانانگیزی را از برندها میبینم که نشاندهنده تمرکز جدید بر رسانههای دارای مالکیت متمایز به عنوان راهی است. برای هدایت بازاریابی عالی
مطالب مرتبط دستچین شده:
تصویر روی جلد توسط جوزف کالینوفسکی/موسسه بازاریابی محتوا
منبع: https://contentmarketinginstitute.com/articles/semrush-owned-media/