توطئه میانه روی | وبلاگ ست

میانه روی انفرادی البته امری عادی است. ما می دانیم که برشته ، نان قبل از درست ، ساندویچ آن را خوشمزه تر می کند، اما به نام راحتی و سرعت، یک مرحله را رد می کنیم.

وقتی بیش از یک نفر از ما درگیر می شویم، تبدیل به یک توطئه می شود.

فریلنسری که کار ارزان و معمولی ارائه می دهد، مشتریانی را پیدا می کند که با کمال میل با او در ارتباط هستند.

کسب‌وکار کوچکی که تحت فشار دائمی برای انجام دادن کمی کمتر و مراقبت کمتر از بین می‌رود و تصمیم می‌گیرد بازار انبوه را به هر کجا که به نظر می‌رسد می‌خواهد دنبال کند.

مشکل این توطئه ها این است که افراد زیادی باید درگیر آنها باشند تا بتوانند کار کنند.

در یک خودروساز بزرگ، ممکن است با توافق 30 یا 50 نفر نیاز باشد تا خط تولید جدید کمی کمتر جادویی شود. اگر یکی دو نفر بایستند و بگویند «مسئولیت من نیست»، توطئه کارساز نبود.

مانند بسیاری از توطئه ها، این یکی نه مخفی است و نه به خوبی سازماندهی شده است. این به سادگی ناشی از فشارهای کوتاه مدت بازار است که باعث می‌شود افرادی که قبلاً اهمیت زیادی می‌دادند کمی کمتر به آنها اهمیت دهند.

منبع: https://seths.blog/2024/09/the-conspiracy-of-mediocrity/

  Brand Story Archetypes