تغذیه الگوریتم | وبلاگ ست

مشاور بازاریابی به مشتری توضیح داد که باید روزی سه بار در لینکدین پست بگذارد. «مهم نیست که پیام خوب باشد یا نه. »

مشاور سئو توضیح داد که وب سایت باید با کلمات کلیدی بارگذاری شود و بودجه قابل توجهی برای توسعه لینک های ورودی اختصاص داده شود.

همچنین از کارجو خواسته می شود تا مطمئن شود که CV او دارای هوش مصنوعی است و تمام کادرهای ممکن را علامت زده است.

تغذیه الگوریتم زمانی کار می کند که شما تنها آن را انجام دهید. این زمانی کار می کند که بخواهید کاملاً در وسط خط قرار بگیرید. و اگر بخواهید بیشتر از بقیه غذا بدهید، کار می کند، حداقل تا زمانی که الگوریتم تغییر کند.

اما حتی اگر کسی قرار است در قرعه کشی برنده شود، احتمالاً شما نخواهید بود.

جایگزین این است که احساس ناراحتی کنید. برای خلق آثار قابل توجه و جا گذاشتن برای دیگران. برای اینکه بفهمند چگونه سخاوتمند و متمایز باشند، و از طعمه ای که دیگران تصمیم می گیرند که تغذیه الگوریتم بهترین گزینه است، خودداری کنند.

بیهوده به آن “کنترل جمعیت” نمی گویند. اگر در میان جمعیت هستید، به احتمال زیاد کسی سعی در کنترل شما دارد.

اگر در رسانه‌های اجتماعی یا هر پلتفرم دیگری با الگوریتم پست می‌گذارید، سؤال واقعی این است: آیا برای الگوریتم کار می‌کنید یا متعهد هستید که برای افرادی که می‌خواهند به جایی بروند که امیدوارید آنها را ببرید کار کنید؟

منبع: https://seths.blog/2024/09/feeding-the-algorithm/

  10 راهکار موثر برای توانمند سازی بازاریابی با CRM اجتماعی راهکار پویا