گاهی اوقات بازاریابان، نوازندگان یا سخنرانان از یک سوراخ خرگوش سولیپسیست پایین می روند.
آنها قبلاً مطالب آنها را شنیده اند. آنها فکر می کنند بقیه هم همین کار را می کنند.
بنابراین آنها لد را دفن می کنند، به دنبال خنده های جدید می گردند و مهمتر از همه، سعی می کنند از خسته شدن جلوگیری کنند.
که اغلب منجر به سردرگمی یا جنجال یا بالاتر از همه، پیامی مختلط می شود.
شما برای سرگرم ، خود صحبت نمی کنید. شما اینجا هستید تا به گروه بعدی افرادی که نیاز دارند از شما بشنوند آموزش دهید.
همدلی در ارتباط مستلزم آن است که آنچه را که کار می کند تکرار کنید و در عین حال به کشف لایه بعدی از آنچه که ممکن است حتی بهتر عمل کند ادامه دهید.
به قول دوست فقید من، جی لوینسون: «زمانی که حوصله دارید، یا زمانی که شریک زندگی تان بی حوصله است، یا زمانی که تیم شما خسته است، داستان خود را تغییر ندهید. وقتی حسابدارتان خسته شد، داستان خود را تغییر دهید.
منبع: https://seths.blog/2024/10/boring-to-who/