بازاریابی ایمیلی: 19 باید و نباید

ایمیل یک مزیت بازاریابی دارد که در هیچ کانال رسانه اجتماعی در دسترس نیست: نام تجاری شما می تواند هر زمان که بخواهید مستقیماً در صندوق ورودی مخاطبان ظاهر شود.

اما برای استفاده کامل از ایمیل، چیزهای بیشتری از زدن دکمه ارسال وجود دارد. همچنین باید کارهایی را انجام دهید که خوانندگان را تشویق به باز ،، خواندن، کلیک ، و عمل کند.

برای کمک، کارشناسان Content Marketing World 19 باید و نباید برای بهبود بازاریابی ایمیلی شما به اشتراک می گذارند:

1. ارزش واقعی آن را ببینید

این وسوسه انگیز است که ایمیل را به عنوان یک کانال ایجاد ترافیک در نظر بگیریم که هدف آن هدایت افراد به سایت، رسانه های اجتماعی یا جاهای دیگر برای کسب ارزش است. من به شدت توصیه می کنم محتوای بیشتری را در ایمیل قرار دهید تا ارزش واقعی را به دست آورید تا در هر ایمیلی که باز می کنند ارزش مستقلی وجود داشته باشد، که انگیزه بیشتری برای باز ، آن ایجاد می کند. ملانی دزیلیکی از بنیانگذاران، CreatorKitchen.com

2. ابتدا کار اولیه را انجام دهید (و هیچ چیزی را فرض نکنید)

روی ارزش افزودن تمرکز کنید، به خاطر داشته باشید (به استثنای چند مورد) آنچه ارائه می‌دهید، ارائه می‌دهید، میزبانی می‌کنید یا می‌نویسید، ارزشی برای صاحب آن صندوق پستی ندارد. هیچ ، اهمیت نمی دهد که شرکت XYZ یک وبینار آینده داشته باشد. خلاق باشید. باهوش باش جذاب باشید برای مخاطبان خود تست و تنظیم کنید.

تصور نکنید که من به برند، محصولات، خدمات یا حتی محتوای شما علاقه مند هستم. همه ما باید تا به حال بدانیم که «مصرف» محتوا با سرنخ برابر نیست. فقط به این دلیل که من روی چیزی کلیک کردم، ثبت نام کردم یا دانلود کردم به این معنی نیست که با شما در ارتباط هستم. موضوعی که بیانگر غیر از این است بعید است ایمیل شما را باز یا بخواند مگر اینکه شامل یافتن پیوند لغو اشتراک باشد. کارمن هیلاستراتژیست ارشد و سردبیر، Chill Content LLC

3. دریافت کنندگان را بشناسید

اگر قبلا آدرس ایمیل آنها را دارید، آیا آنها را نمی شناسید؟ مخاطبان خود را خیلی خیلی خیلی خوب بشناسید و این محتوا را برای آنها شخصی سازی کنید. به عنوان مثال، من از اعتراف به اینکه با ورزش مشکل دارم متنفرم. همانقدر که دوست دارم وانمود کنم که اهمیت می دهم، بی حوصلگی ام بیشتر از تمایل من برای تماشای ساعت ها بازی برای دیدن نتیجه نهایی است. در مورد شخصیت من و اینکه چگونه ممکن است محتوا را جذب کنم یا نتوانم چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد. قبل از اینکه این ایمیل را برای من بفرستید باید قبلاً این را در مورد من بدانید. مایکل بونفیس، مدیر عامل جهانی گروه بین المللی دیجیتال

  21 idées géniales pour inciter votre public à agir

4. همانطور که به شما گفته شده است عمل کنید

این یکی ساده است. قبلاً آن را شنیده اید. VALUE را به یک مخاطب خاص ارائه دهید. ایمیل‌های شما باید ارزش واقعی را در قالب اطلاعات مفید، راه‌حل‌هایی برای مشکلات آن‌ها یا پیشنهادات انحصاری ارائه دهند. دیل برتراندرئیس، فایر اند اسپارک

5. کار خود را انجام دهید

من از اینکه فردی باشم که می گوید «بستگی دارد» متنفرم، اما آنچه برای برند شما در بازاریابی ایمیلی کارآمد است، 100٪ به مخاطبان منحصر به فرد و صدای برند شما بستگی دارد. در حالی که برخی از افراد موضوعی را دوست دارند که مرموز است یا باعث می شود احساس کنند کار اشتباهی انجام می دهند، برخی دیگر توهین می شوند و آنها را حذف می کنند یا به عنوان هرزنامه گزارش می دهند.

مردم از زمان خود محافظت بیشتری می کنند، و موضوع شما باید علاقه آنها را برانگیزد و وعده آنچه را که خط موضوع می گوید قرار است ارائه دهید را به شما ارائه دهد. اریکا هیلدبنیانگذار و مدیر محتوا، مشاوره بازاریابی اریکا هیلد

6. تست بزنید و ببینید

تست، تست، تست. موضوعات مختلفی را امتحان کنید که برای کاربران شما جذاب است. همچنین ایمیل ها و محتوایی ایجاد کنید که به کاربران شما ارزش می بخشد. در غیر این صورت روی آن کلیک نمی کنند و در نویز گم می شود. زک کادیشمدیر ارشد استراتژی سئو، رهبر

7. این کار را برای “آن” انجام دهید

تست ، آنچه برای برخی در برخی صنایع کار می کند، برای برخی دیگر کارساز نخواهد بود. شما باید طول، فرکانس، ترکیب محتوا و فراخوان های مناسب را پیدا کنید این تولید شده در این بازار برای این بخشی از مخاطبان شما – جیم استرنرئیس بازاریابی هدف سانتا باربارا

8. حرکت را اضافه کنید

اگر واقعاً می‌خواهید مردم شروع به باز ، ایمیل‌های شما کنند، مطمئن شوید که یک ویدیو قرار داده‌اید. می دانم، من یک تهیه کننده ویدیو هستم، بنابراین گفتن آن برای من آسان است. در این مورد، انواع داده‌ها وجود دارد که نشان می‌دهد افزودن ویدیو هم نرخ باز و هم نرخ کلیک را افزایش می‌دهد. افزودن کلمه “ویدیو” به موضوع موضوع می تواند به افزایش نرخ باز شدن شما کمک کند. تونی گناورئیس داستان سرایی، تولیدات T60 و سلامت T60

9. “دوستانه” باشید

احساس فوریت، محدودیت زمانی و غیره را تزریق کنید. از دیدگاه روانشناختی مصرف کننده، مردم بیشتر به ترس از باخت پاسخ می دهند تا به لذت بردن.

به روز رسانی آدرس در قسمت فرستنده با نام شخص، شانس کلیک را افزایش می دهد. «سو از برند XYZ» بهتر از نام برند عمل خواهد کرد، مگر اینکه رابطه برند قوی باشد (اما اکثر آنها چنین قدرتی ندارند).

از ایموجی ها استفاده کنید ایمیل شما به باکس اسپم ارسال نخواهد شد. با بازی با متن متمایز شوید. کمتر رسمی باشید و یک سوال ساده بپرسید یا یک بیانیه سریع بیان کنید. بسیاری هنوز هم سعی می کنند چیزهای زیادی را در عنوان قرار دهند، اما این کمکی به افزایش نرخ باز نمی کند. تروی سندیجبنیانگذار، هکرهای استراتژی

  پارادوکس شکنندگی | وبلاگ ست

10. روی فروش تمرکز نکنید

با جالب و مفید ، ایمیل های خود اعتماد ایجاد کنید. بیشتر کمپین های بازاریابی ایمیلی با هدف فروش یا حرکت خواننده به سمت پایین قیف فروش انجام می شود. این به ندرت کار می کند. در واقع، اصطلاح “پرورش” اغلب می تواند یک “کلمه کثیف” باشد. در عوض، با ایمیل‌های خود رویکرد بازاریابی محتوا را در پیش بگیرید. مفید باشید، اعتماد کسب کنید و مزایای کسب و کار در دراز مدت ظاهر می شود. دنیس شیائوبنیانگذار، توجه حفظ LLC

11. اجازه ندهید در یک احساس امنیت کاذب غرق شوید

از خطوط موضوعی کلی و طعمه کلیکی که می تواند منجر به نرخ باز شدن بالا اما درگیری کم شود، اجتناب کنید. نرخ باز شدن بالا می تواند مانند یک پیروزی به نظر برسد، اما وقتی مخاطبان شما درگیر نمی شوند، برای پاسخ دادن کلیک نمی کنند، یا فراتر از باز اولیه حرکت نمی کنند، آیا واقعا برنده شده اید؟

در عوض، روی وضوح و ارتباط تمرکز کنید. خطوط موضوعی بنویسید که به طور دقیق محتوای ایمیل های شما را منعکس کند، گیرندگانی با ارزش واقعی را جذب کند و انتظارات روشنی را تعیین کند. این رویکرد باعث ایجاد تعامل و ایجاد اعتماد و روابط طولانی مدت با پیروان شما می شود. اشلی بیکربنیانگذار و مدیر بازاریابی، Coastline Marketing LLC

12. سعی نکنید اشتراک خود را لغو کنید

مراقب باشید زیاده روی نکنید. به نظر من یکی از بزرگترین اشتباهاتی که کسب و کارها با ایمیل مرتکب می شوند، ارسال بیش از حد آنها است. هیچ چیز آزاردهنده تر از دریافت هر روز یک ایمیل از یک برند نیست. این باعث می شود من (و احتمالاً بسیاری از افراد دیگر) بلافاصله اشتراک را لغو کنیم. میشل گرتمشاور و نویسنده، روابط عمومی گرت

13. آنچه مهمتر است را به خاطر بسپارید

باز ، و خواندن یک ایمیل آسان نیست. شهرت فرستنده ضروری است. خط فرستنده اغلب مهمتر از خط موضوع است، و یک پیش هدر قوی که پیام خط موضوع را تقویت یا تکمیل کند ضروری است.

حالا بیایید در مورد خطوط موضوعی صحبت کنیم. من با این سه رویکرد به نتایج بسیار خوبی رسیدم:

  • لحن جدی و مقتدرانه اتخاذ کنید: جمله کوتاه و آموزنده ای بنویسید که تبلیغاتی به نظر نرسد، اما مهم و ضروری به نظر برسد.
  • از کلمات جلب توجه استفاده کنید: از نظر علمی ثابت شده است که آنها مانند آهنربا چشم انسان را جذب می کنند. کلماتی مانند «جدید»، «اکنون»، «ارائه»، «اعلام»، «بالاخره» و «به زودی» همگی می توانند بسیار موثر باشند. کلمه “رایگان”، اگرچه برخی از مردم هنوز نگران هستند که فیلترهای هرزنامه را راه اندازی کند، کلمه ای با کارایی بالا در خط موضوع است. همین امر در مورد “شما” نیز صدق می کند زیرا همه بیشتر از هر چیز دیگری به خودشان علاقه دارند.
  • پرچم اضطراری: مردم از از دست دادن متنفرند. آنها همچنین منتظر می مانند تا مهلت ها واقعاً نزدیک شود. از کلمات و عباراتی مانند “آخرین فرصت”، “این هفته”، “فردا”، “نمی توانم از دست بدهم” و “مهلت نزدیک است” استفاده کنید. نانسی هارهوتمدیر خلاق، بازاریابی HBT
  سمیتئاتر، نسل نوینی از آموزش قوانین بازاریابی

14. نگران انبوه پیام ها در صندوق ورودی خود نباشید

اگر پایگاه مشترکی قوی داشته باشید و رویکرد خوبی به ایمیل‌های خود همراه با محتوای مرتبط داشته باشید، رقابت نقش کم‌رنگی خواهد داشت. شما باید به سرمایه گذاری در ساختن مخاطبان خود ادامه دهید. شما فقط می توانید با ایجاد محتوای منحصر به فرد به این هدف برسید. پائولین لانورئیس استراتژی دیجیتال، خانم چاق

15. نفرستن، نفرستن، نفرستن

کمتر ایمیل بفرستید. کاهش فرکانس ایمیل‌های شما با حفظ کیفیت بالا می‌تواند به شما کمک کند باز و کلیک بیشتری داشته باشید. برنی بورخسنایب رئیس، بازاریابی محتوای جهانی، iQor

16. بر صندوق ورودی تسلط نداشته باشید

مطمئن شوید که ایمیل های زیادی ارسال نمی کنید! یکی از بزرگترین مشکلات اشتراک گذاری بیش از حد است. آن را برای Threads ذخیره کنید. – بت الدرکینمدیر بازاریابی محتوا، Informa Connect

17. سخنرانی های طولانی انجام ندهید

باز هم، عناوین (یا خطوط موضوع) و همچنین محتوای ایمیل مهم هستند. باید ساده (استفاده از نقاط گلوله یا جملات کوتاه با CTAهای واضح) و آموزنده باشد. جن وندزندهسردبیر SAP CX + Industries

18. فقط به خطوط موضوعی تکیه نکنید

به طور مداوم محتوای معتبر و مفیدی ایجاد کنید که به مخاطبان شما کمک کند. بهترین خط موضوع یا جالب ترین داستان می تواند گیرنده را برای باز ، یا خواندن ایمیل ترغیب کند. اما اگر چیزی به او ندهید که به او کمک کند کارش را بهتر انجام دهد یا زندگی اش را آسان تر کند، او به باز ، ایمیل های شما ادامه نمی دهد، مهم نیست که خطوط موضوع شما چقدر هوشمندانه باشد. برایان پایپرمدیر استراتژی و ارزیابی محتوا، دانشگاه روچستر

19. زمان را برای چک ، ایمیل های خود تلف نکنید

نظر نامطلوب: زمانی که فقط یک سوم از مخاطبان هدف شما ایمیل‌ها را باز می‌کنند، تاکید زیادی روی ایمیل‌ها داریم. می‌توانید سعی کنید نسخه‌ای جذاب بنویسید، اما این واقعیت را تغییر نمی‌دهد که صندوق‌های ورودی ما به هم ریخته هستند. به جای صرف ساعت‌ها برای نوشتن و ایجاد برنامه‌های ایمیل خود، برای درک بهتر مشتریان خود زمان بگذارید. نقاط تماس در چرخه فروش را برای اطلاع از تعامل و استراتژی محتوای خود درک کنید. روینا شریفیمدیر ارشد کمپین بازاریابی، خدمات وب آمازون

فراموش نکنید که همه چیز را به هم گره بزنید

پس از یادگیری همه این نکات، این را به خاطر بسپارید: نقاط را به هم متصل کنید تا یک برنامه بازاریابی ایمیلی موثر ایجاد کنید که همگام با محتوای کلی برند و استراتژی بازاریابی شما باشد. پس از آن شما تمام دلایلی را برای ادامه سرمایه گذاری خود در ایمیل خواهید داشت.

برای حضور در دنیای بازاریابی محتوا در سن دیگو ثبت نام کنید. از کد BLOG100 برای صرفه جویی 100 دلاری استفاده کنید. امسال نمی توانید حضوری شرکت کنید؟ رمز دیجیتال را کشف کنید برای دسترسی به ضبط جلسات درخواستی از رویداد زنده تا پایان سال.

نکات بیشتر از بلندگوهای CMWORLD:

تصویر روی جلد توسط جوزف کالینوفسکی/موسسه بازاریابی محتوا

منبع: https://contentmarketinginstitute.com/articles/email-marketing-opens-clicks/